25673177 1490726040976970 493398244 o«Конфлікти – це норма життя. Якщо у вашому житті немає конфліктів, - перевірте, чи є у вас пульс!..» ( Чарльз Ліксон)

 Що означає дана теза, днями намагались усвідомити майбутні продавці продовольчих товарів, які проходять професійну підготовку на базі Костопільського навчального відділення Рівненського центру професійно-технічної освіти державної служби зайнятості. Під час заняття «Конфлікт і спілкування», що проводилося з елементами тренінгу, їм професійно допомагала практичний психолог навчального закладу Оксана Кондратюк-Якимець.

 Такою є реальність, і конфлікт став невід’ємною частиною людського буття протягом усієї історії його існування. При цьому конфлікт не може розглядатись, як відхилення від нормальної поведінки людей, тому що являє собою вид спілкування, в основі якого -протиріччя сторін.

Психолог розповіла слухачам, що конфлікти мають високу психологічну вартість – негативні емоції, стреси, переживання, розчарування, втрати, відчуття провини… Але усі ці наслідки можна і потрібно попереджувати, а провідну роль у цьому відіграє власне поведінка самих учасників.

За допомогою спеціальних вправ слухачі знайомились ближче між собою. Особливо цікавою і пізнавальною була вправа на визначення рівня схильності до конфлікту. Присутні змогли переконатись у неповторності та унікальності кожного, вчились контролювати свої емоції, створювати і зберігати позитивний клімат у групі та багато іншого.

Приємно, що атмосфера на занятті була дружньою та невимушеною, всі плідно працювали та ділились враженнями. Під час однієї із вправ слухач Сергій Поліщук зазначив: «Спочатку я, чесно кажучи, нічого особливого не очікував, адже ніколи не задумувався, наскільки важливо у моїй майбутній роботі спокійне, врівноважене спілкування з людьми. На сьогоднішньому ж занятті я багато дізнався, а цінні знання обов’язково використаю у своїй професії».

Слухачка Любов Саванчук ділиться: «Сьогодні я отримала цінні знання не лише як майбутній продавець, але і як мама семи дітей! Щиро вдячна одногрупникам та викладачу, обов’язково скористаюся порадами на практиці».

Кондратюк тренінгНасамкінець, психолог зазначила: «Торгівля, як сфера обслуговування, одна з найважливіших у сучасному суспільстві, оскільки задовольняє актуальні матеріальні та духовні потреби громадян, але, мабуть, і сама «багата» на конфліктні ситуації. Тому надзвичайно важливо розширювати знання слухачів про конфлікти, показувати ефективні шляхи розв’язання конфліктних ситуацій, формувати почуття відповідальності за свої слова і вчинки та спонукати до безперервної роботи над собою».

25564778 1490726060976968 245550096 n 25625488 1490726064310301 1099905986 o

 

Головне меню


Реєстрація

Лічильник відвідувачів

2534990
Сьогодні
Вчора
За тиждень
Попередні
За місяць
Попередній
Всі
1149
1499
1149
2516379
53033
65302
2534990

Ваш IP: 54.80.8.44
На сервері час : 2018-04-23 20:17:20
Счетчик joomla